Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 9 april 2013

Snaidero Ola 20 keuken in Grigio Cemento

In mijn eigen showroom staat de Snaidero Ola 20 keuken in zwart/wit opgesteld. Maar om heel eerlijk te zijn is mijn favoriete kleur op de Ola 20 toch wel Grigio Cemento. Deze kleur wordt als micalak gespoten, dit wilt zeggen dat er een vleugje metaaleffect op de lak komt. Het leuke is dat je keuken er (afhankelijk van de lichtval) er elke keer net even anders uit gaat zien.
Die micalak heb ik trouwens in verschillende kleuren; Nero Extra (zwart), Grigio Piombo (donkerder grijs), Rosso Rubino (vrij donker rood), Blu Siderale (donker blauw), Bianco Nordic (wit met metaal er door heen) en natuurlijk Grigio Cemento.
Ik heb bij Snaidero wat extra Ola 20 monsterdeuren laten maken van deze micalak deuren, het is voor een klant net even makkelijker kiezen van een groter oppervlak. Eén van m`n klanten twijfelt nog tussen Grigio Cemento en Bianco Nordic, dus die is met me mee naar de fabriek vandaag. Voorheen had Snaidero ook nog metallic lakken in de afwerking mat metallic, deze kleuren zijn echter vervallen (deze kleuren kwamen zo dicht bij micalak dat het geen zin had deze kleuren dubbel te voeren). Meer foto`s van de Snaidero Ola 20 staan trouwens op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten