Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 4 april 2013

Nog meer over de Lux keuken

Via Italië net weer een nieuwe foto binnen gekregen van de Snaidero Lux keuken. Het ziet er naar uit dat ze van Snaidero meer "technische" dingen gaan toevoegen aan dit Italiaanse keukenmodel. Ik hoop volgende week meer inhoudelijke informatie te hebben over deze nieuwe Italiaanse design keuken. Meer foto`s van de Lux keuken staan op deze pagina. Voor alle duidelijkheid, een folder of definitieve prijslijst heb ik nog steeds niet van dit model, ik denk dat dit met enkele weken wel het geval is.
Bij de Lux hoort trouwens ook een speciale wand afzuigkap, hieronder nog een foto die ik van deze afzuigkap maakte op de beurs onlangs in Brussel (uiteraard kun je ook andere afzuigkappen combineren bij deze Italiaanse design keuken).
Vanmiddag ben ik nog even met een klant uit Middelburg wezen vliegen. Deze klant wilde graag z`n eigen huis even vanuit de lucht bekijken, dus toch even een rondje gevlogen met de Cessna. Z`n Snaidero keuken had ik onlangs opgeleverd, een wit hoogglans keuken met een roestvrijstaal werkblad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten