Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 25 april 2013

Keukens met 10 jaar garantie

Snaidero heeft al jarenlang 10 jaar garantie op de keukenmeubelen, maar bij inbouwapparaten was dat altijd een stuk korter. Bij Míele kun je daarom garantie bijkopen tot wel 8 jaar (zodat je in totaal 10 jaar garantie hebt). Het apparatenmerk Neff gaat nu proberen om 10 jaar garantie cadeau te doen in een actieperiode die binnenkort begint.
Neff/Solitaire keuken mengkranen vallen ook onder deze garantie maar tellen niet als 5e apparaat (wel als 6e dus). Lees hieronder de actie voorwaarden van de Neff 10 jaar garantie. Voor alle duidelijkheid, ik weet niet zeker of Neff na afloop van de actie doorgaat met de 10 jaar garantie. Het is best een dure aangelegenheid voor Neff. Misschien dat ze het "Neff care pakket" dan los gaan aanbieden, maar ook dat is nog niet zeker.
Dan nog even wat anders. Gisteren vroeg iemand of ik alleen magere fotomodellen kon tekenen met m`n tekenpakket. Uh, het valt me op dat ze niet volslank zijn inderdaad. Ik zal er wel een mailtje aan wagen dan naar de software leverancier.
Het gaat maar om de keukens hé, maar ik vind het net even wat "menselijker" als je er ook een mensje in kunt tekenen. Inmiddels heb ik al een hele voorraad "mensjes", net als bij het "sims" spel van onze zoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten