Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 20 augustus 2012

Omzet Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH

Onlangs had ik een stukje geblogd over de omzetgroei met Míele apparaten (kwam ook in het landelijke nieuws). Afgelopen week kwamen de heren van BSH hier. BSH staat voor Bosch und Siemens Hausgeräte, maar naast die merken doen ze ook de "special brands" Gaggenau en Neff. Ik vertelde ze natuurlijk dat Míele het goed doet met 3% omzetgroei. Reageerde de ene dat BSH wel 96 Miljard omzet doet, dus dat de 3 miljard van Míele nog steeds niets voorsteld. Het leek me wel heel erg fantastisch. Dankzij Google ben ik inmiddels toch even wat correcter geïnformeerd. Op de eigen site van BSH staat immers: BSH is met een omzet van circa 9,6 miljard euro in 2011 en meer dan 45.000 medewerkers een wereldwijd toonaangevende organisatie in de branche van huishoudelijke apparaten. BSH produceert zijn apparaten in 42 fabrieken en is met circa 70 vestigingen vertegenwoordigd in 49 landen. Nog steeds meer als drie keer groter als Míele, maar BSH doet het dan ook met meer merken (Bosch/Siemens/Gaggenau en Neff).