Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 augustus 2012

Foto`s uit de showroom

De afgelopen week heeft Ingrid voor de eerste keer een fotoshoot gedaan in de showroom. Ik kreeg een paar keukens gewoon niet goed op m`n camera en Ingrid heeft gewoon veel betere spullen om foto`s te maken (en ze kan het echt goed). Ik ga de komende tijd nog veel showroomkeukens vervangen, dus zal Ingrid wel vaker nodig hebben denk ik. Hieronder wat foto`s die Ingrid gemaakt heeft bij mij in de showroom.
De bovenstaande foto is gemaakt in de Kube showroom opstelling in wit hoogglans lak. De twee foto`s hieronder zijn weer gemaakt van de Snaidero Ola 20 showroomkeuken.
De Ola 20 kwam op mijn eigen camera echt niet goed uit de verf, Ingrid heeft er zo`n soort "bouwlamp" op gezet en dan komen de echte kleuren veel meer naar boven. Ik verkoop Italiaanse design keukens, m`n foto`s moeten ook meer "design" hebben dan vind ik.
De onderstaande foto is gemaakt van de nieuwe S12 keuken opstelling met Gaggenau inbouw apparatuur. Ook wel goed gelukt vond ik zo. Nu heeft Ingrid nog veel meer foto`s gemaakt, er volgen er binnenkort nog wel een paar denk ik.