Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 17 augustus 2012

Snaidero Terra showroomkeuken

Binnenkort wil ik hem vervangen, de Snaidero Terra showroomkeuken. Daarom even wat aandacht voor deze Italiaanse design keuken in wit eiken hout.
De Terra keuken is uitgevoerd met allemaal eerlijke materialen. Dus écht Iroko hout voor het aanrechtblad en écht Nero Zimbabwe graniet (super dik) voor het kook- en spoelgedeelte. Zelfs de spoelbak is van graniet gemaakt. Ook de deuren zijn van hout gemaakt waarbij het frame zelfs massief is. Deze schitterende Italiaanse design keuken heb ik net afgeprijsd op de website naar slechts € 8.950 inclusief B.T.W. De nieuwe keuken moet ik nog gaan verzinnen, ik ben nog aan het nadenken over wat ik nu eens ga neerzetten. Let er dus op dat deze Snaidero keuken niet direct uit de showroom meegenomen kan worden, ik wil eerst wat nieuws binnen hebben. Misschien een Snaidero Board of zo, even nadenken nog.