Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 18 augustus 2012

Design badkamers Pininfarina

Vanmorgen kwam er weer een klant voor de nieuwe Pininfarina badkamers. Hij had eerder al een Snaidero keuken bij me gekocht, nu is de badkamer aan de beurt. Nu is m`n badkamer gedeelte nog niet helemaal klaar (ik wil nog wat meer laten zien), maar wat hij zocht dat stond er. Met name de spiegel met geïntegreerde radio vond hij interessant. Zijn vrouw komt binnenkort ook kijken. Ook de verlichting op "zonne-energie" sprak hem wel aan, je hebt met zonlicht toch een mooier lichtresultaat als met normale inbouwspots.
Verder is het vandaag een beetje rustig op de zaak, het is buiten met 32 graden Celsius nogal erg warm dus snap dat mensen liever naar het strand gaan dan naar de keukenshowroom (al heb ik nu wel de airco aan). Om vier uur komt er nog een klant uit Vlissingen langs waar ik een Snaidero keuken aan heb geleverd. Hij wilde graag Vlissingen vanuit de lucht bekijken, dus we gaan nog even vliegen met de Cessna.
Op het vliegveld hier op het dorp is het vandaag ook de Mossel Fly-in, het zal dus wel lekker druk zijn.