Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 22 augustus 2012

Snaidero showroomkeukens

Zoals al eerder aangegeven op het blog moet ik eigenlijk dit najaar nog een aantal showroomkeukens verkopen. Vorige week heb ik de Snaidero Terra showroomkeuken onder de aandacht gebracht, deze keer is het de beurt aan de showroomopstelling Gioconda. De Gioconda heb ik vorig jaar in de showroom gezet, hier blogde ik al eerder over. Ik wil gewoon continue vernieuwen, daarom ben ik voorzichtig nieuwe opstellingen met Italiaanse design keukens aan het bedenken op de plaats van onder andere deze Gioconda keuken.
Deze Gioconda keuken heb ik trouwens onlangs voorzien van een nieuwe (betere) Neff vaatwasser en een nieuwe Neff koel-/vriescombinatie. Vanuit Italië hadden ze er een Electrolux vaatwasser en Whirlpool koelkast in gestopt. Nu verkoop ik die merken inbouwapparatuur (Whirlpool en Electrolux) nooit dus vandaar dat ik ze had uitverkocht. Klik voor meer informatie over de Snaidero Gioconda showroomaanbieding op deze pagina. Voor deze showroomkeuken geldt trouwens OP=OP en WEG=WEG.