Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 13 augustus 2012

Snaidero keuken in Veere

Vanmiddag ben ik even bij een klant langsgeweest in Veere waar we binnenkort een Snaidero Terra keuken gaan plaatsen. De aannemer was er nog druk bezig, voorlopig kan de nieuwe keuken nog niet geplaatst worden. Het zal wel november worden denk ik.
De nieuwe keuken komt in een heel mooi monumentenpand aan de Kaai te staan. Echt zo`n mooi huis met balkenplafonds en zo. Op de nieuwe Italiaanse design keuken komt een werkblad in roestvrijstaal. Roestvrijstaal is super schoon en als je tegen de krassen kunt ook nog eens heel erg degelijk. Roestvrijstalen bladen zijn (om eerlijk te zijn) eigenlijk het beste blad wat je in de keuken kunt toepassen. Schoon en ook nog eens niet duur. Ook in de vorige Snaidero keuken van deze klant had ik een roestvrijstalen werkblad geleverd en dat was heel goed bevallen. Vandaar dat ik dit opnieuw mocht leveren.
Naast de mooie keuken kan de klant straks genieten van een formidabel uitzicht over het Veerse Meer aan de voorkant en Veere zelf aan de achterkant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten