Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 17 augustus 2012

Snaidero keukens in Amsterdam

Vorige week een mooie Italiaanse design keuken verkocht in Amsterdam die zo spoedig mogelijk uitgeleverd gaat worden. Heb gisteren de keuken met spoed besteld bij Snaidero in Italië. Zodra ze daar klaar zijn met vakantie vieren (de hele maand augustus zijn ze met vakantie) kunnen ze er gelijk mee aan de slag. As. maandag moet ik trouwens weer bij een andere klant in Amsterdam langs om de keuken in te meten.
Sommige mensen vinden het gek dat ik dan niet met m`n showroom in Amsterdam ga zitten, maar daar heb ik echt niet zoveel trek in. De huisvestingskosten liggen zo extreem hoog in de Randstad dat ik m`n keukens dan aanzienlijk duurder moet maken. Eigenlijk zit ik wel lekker in Arnemuiden, voor de Belgische klanten is het ook nog goed aan te rijden. Ik zit nu tussen Rotterdam en Antwerpen in en dat bevalt me wel.