Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 februari 2015

Vlees uit de stoomoven

Op het blog had ik een poos terug een video geplaatst over het maken van stoofvlees in de hoge druk stoomoven. Ik heb deze video hier onder nog maar even ingesloten.



Van een klant uit België kreeg ik onderstaande reactie per mail. Ik vond het toch wel leuk om te plaatsen.


Hoi Rudy

Ik dacht dat je dit interessant zou vinden ivm garen van vlees onder hoge druk – in dit geval mexicaanse stoverij.

http://www.maaikevankessel.nl/2010/09/06/wraps-met-mexicaans-stoofvlees/

Groetjes
Jan


Tenslotte nog wat handige links voor de stoomoven:

- Kleine gastronorm pannen voor de stoomoven
- Waarom hoge druk stoomoven?
- Tips hoge druk stoomoven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten