Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 25 februari 2015

Barkruk Basil in de Ola 20 keuken

Gisteren heeft m`n vrouw nieuwe barkrukken in elkaar gezet voor bij de Ola 20 showroomkeuken. Deze barkrukken zijn van het type Basil en hebben een witte zitting.

De zitting van deze Basil barkruk zit op zo`n 66cm vanaf de vloer. De totale hoogte van de kruk is ca. 103cm. Bij de Ola 20 keuken heb ik een bladhoogte van 93cm (daar is de Basil dus prima voor zodat je genoeg beenruimte over hebt).


Normaal gesproken verkoop ik altijd wit, maar eventueel kan deze Basil barkruk dus ook in het zwart. Heel toevallig heb ik dat de laatste weken een paar keer verkocht. Ik kreeg daarnet van 1 zo`n klant een mailtje met onderstaande tekst en foto.

Zoals jullie zien misstaan de stoelen niet in onze keuken.
Heel veel dank, wij zijn er erg blij mee. Phieneke



Klik hier om naar het laatste bericht op het blog te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten