Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 5 februari 2015

Keukens op de keukenbeurs in Keulen

Om je te onderscheiden van de andere keukenaanbieders moet je wat verzinnen. Snaidero doet dat met bijzondere ontwerpen en ronde vormen. Maar op de keukenbeurs in Keulen onlangs kwam ik van alles tegen. Zo had ik al iets geschreven over het aquarium keukeneiland en de keuken in echt goud.


Bovenstaand keukeneiland viel me ook op. Deze keuken is ton-sur-ton gemaakt met natuursteen. Dus het werkblad en de deuren zijn van hetzelfde materiaal gemaakt.

Ik vond het zelf wel heel knap gedaan. Je ziet de aders van het natuursteen echt over de keuken heen lopen.


Bij Valcucine (een Italiaanse keukenfabrikant) hadden ze juist een glazen keuken meegenomen naar Keulen. Eveneens ton-sur-ton uitgevoerd (foto hier boven en hier onder).


In het verleden heb ik een paar keer ook een glazen keuken geleverd, zoals deze Snaidero keuken in Wilrijk/Antwerpen. Bij deze klanten heb ik achteraf echter de deuren vervangen door normale hoogglans gelakte deuren. Met kleine kinderen vonden de klanten het achteraf toch een beetje eng.


Klik hier om andere keuken realisaties te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten