Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 4 februari 2015

Nieuwe lijn Neff apparaten in de showroom

Afgelopen maandag had ik het al op het blog geschreven. Ik heb bijna alles uitverkocht van de vorige Neff apparatenlijn in roestvrijstaal.

Inmiddels is ook de S13 showroomkeuken voorzien van nieuwe lijn Neff apparaten (ik heb er nu een Neff koffiemachine en Neff combimagnetron in gedaan). Hier onder een foto van de nieuwe lijn Neff apparaten in de S13 showroomkeuken.


De nieuwe lijn is heel strak, maar ik kan me voorstellen dat er nog mensen zijn die graag Neff apparaten uit de oude lijn willen. Er is best wat voor te zeggen immers. De rvs apparaten zien er wat meer professioneel uit. Ook zijn ze mat en dat spiegelt minder. Op de foto hier onder zie je de "oude" Neff apparaten ingebouwd in dezelfde S13 showroomkeuken.

In de showroom heb ik zo goed als alle "oude" Neff apparaten uitverkocht. Toch zijn deze apparaten nu nog enkele weken in productie bij de Neff fabriek. Vandaar dat de klant nu nog heel even kan kiezen tussen rvs of zwart glas.


In de S16 showroomkeuken heb ik een paar weken terug ook nieuwe lijn Neff apparaten gemonteerd. In de video hier onder kun je deze apparaten bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten