Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 februari 2015

Keukens op de beurs in Keulen

Vandaag kwam monteur Jan hier in de showroom om wat spullen op te halen voor een klant. Hij vroeg naar het beursbezoek in Keulen laatst. Ook waarom ik alleen nog maar over Zeyko keukens op het blog had geschreven. Dat zou ik toch niet gaan verkopen zeker? Nee hoor Jan! Ik houd het gewoon bij Snaidero. Maar ik vind het wel leuk om bij de con-cullega`s te kijken natuurlijk. Daar is het tenslotte toch een beurs voor.


Op de beurs had ik ook dit grote aquarium gezien. Dit aquarium doet ook dienst als keuken eiland. Als je de vissen eten wilt geven lift je gewoon het blad omhoog.

Persoonlijk ben ik best een visliefhebber, maar dit gaat me toch wel een beetje te ver om eerlijk te zijn :).


Zoals ik al eerder had aangegeven naar aanleiding van het beursbezoek. Men is heel druk bezig om zich te onderscheiden van elkaar. Op zich goed, maar soms gaat het mij toch te ver. Zoals dit aquarium eiland, of de keuken in goud waar ik het al eerder over had.

Nu praat ik natuurlijk voor eigen parochie, maar zo`n Snaidero Ola 20 keuken (foto hier onder) is mij dan al onderscheidend genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten