Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 februari 2015

Showroomkeuken verkocht (de S14 keuken).

Gistermiddag kreeg ik nog een telefoontje van de klant voor de S14 showroomkeuken. Deze klant had een optie op de keuken genomen omdat ze het huis nog moesten kopen waar de keuken in moet komen te staan. Nou, de woning is aangekocht dus ook deze showroomkeuken is verkocht! Ik had nog een andere klant voor de keuken maar die heb ik dus moeten teleurstellen. Grappig, want voor dit weekend heb ik eenzelfde situatie voor weer een andere showroomkeuken.


Ik hoop vanavond gauw een nieuwe showroomkeuken te bestellen voor de S14 opstelling. Zoals ik al eerder op het blog heb aangegeven, ik wil de nieuwe Snaidero Idea 40 keuken bestellen voor in de showroom.


Bekijk hier de andere showroomkeukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten