Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 26 februari 2015

Koffiemachine in je nieuwe keuken

Als je een nieuwe keuken aanschaft is het toch wel de moeite waard om een ingebouwde koffiemachine te overwegen. Als je van lekkere cappuccino houdt bijvoorbeeld :).


Een goede vrijstaande koffiemachine is immers ook niet goedkoop en staat nog steeds op je aanrecht (behalve als je een pantrykast hebt natuurlijk).


Bij een goed merk (zoals Neff natuurlijk) heb je bij de koffiemachine service aan huis. Als er dus iets aan de hand is komt er iemand van de officiële servicedienst bij je thuis langs om het apparaat te repareren. Houdt qua levensduur van het apparaat ongeveer 20.000 kopjes aan. Als je dat aantal kopjes hebt gezet dan zit er wel een behoorlijke revisie aan te komen (richtprijs 600 Euro). Ik denk dat de meeste mensen hier toch wel 15 jaar voor nodig hebben. Ik heb een poosje terug zo`n revisie gehad bij een klant waar wel 26.000 kopjes koffie waren gezet!



Hier in de showroom wordt er natuurlijk veel meer koffie gemaakt met de koffiemachine als bij een klant thuis. Zodoende wissel ik m`n koffiemachine regelmatig om met een nieuw apparaat. De gebruikte koffiemachine gaat dan met extra korting weg (met behoud van fabrieksgarantie). Dit doe ik echter alleen voor mensen die ook een Snaidero keuken bij me hebben uitgezocht.

Klik hier voor het laatste bericht op dit blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten