Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 februari 2015

Snaidero keuken in Teak

Daarnet nog een leuk keukenplan gemaakt voor een klant uit Goes. Deze keer een two-tone combinatie; wit hoogglans lak gecombineerd met een spoelgedeelte in Teak hout. De combinatie van het strakke wit met het warme hout is best geslaagd vind ik zelf :).


Om het geheel ook wat luchtig te houden heb ik de ruimte onder het koken open gehouden. Je krijgt gelijk ook meer een keukentafel idee en dat is natuurlijk wel handig. Bij een Neff inductiekookplaat zoals deze kun je de "keukentafel" ook echt als zodanig gebruiken. Je haalt gewoon de Twispad er even af (magneet dus even vastklikken op de rvs oven) en de kookplaat is als het ware een glazen werkblad.

Zo`n keukentafel idee heb ik al vaker verkocht zoals bij deze Snaidero keukens:

Snaidero keuken in Rotterdam
Snaidero keuken in Vlissingen

De two-tone combinatie teak met wit hoogglans heb ik eveneens al vaker geleverd. Zoals bij onderstaande Snaidero keuken bij klant en binnenkort in de showroom.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten