Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 28 februari 2015

Showroomkeuken S20

Gisteren hebben we voor het eerst de S20 keuken / kooktafel uitgeleverd bij een klant in Rotterdam. Deze klant heeft ook de bijpassende barkrukken (net als in de showroomkeuken) bij mij besteld.

Bij geval heb ik voor vandaag juist een afspraak met een andere klant. Deze klant wil graag een nieuwe keuken bestellen die is afgeleid van deze showroomkeuken. Hun keuken wordt juist groter.


De S20 showroomkeuken hoop ik aankomende week op video te zetten.

Deze keuken komt dan ook in de afspeellijst te staan met showroomkeukens die ik op Youtube heb gezet.


Klik hier voor de andere Snaidero showroomkeukens op m`n website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten