Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 27 februari 2015

Neff inbouwapparatuur in de nieuwe lijn

Vanmorgen heb ik de Neff vertegenwoordiger hier gehad. We hebben de laatste orders doorgenomen met de "oude lijn" Neff apparaten in roestvrijstaal. Deze apparaten zijn vanaf heden niet meer leverbaar. Ik heb nog een heel klein eigen voorraadje (VarioSteam oven/koffiemachine/servieswarmer) en dan is het echt op.

Vanaf heden ben ik dus overgestapt op de nieuwe lijn Neff apparaten. Deze apparaten heb ik natuurlijk ook in de showroom om te laten zien, zoals hier onder bij de Snaidero Ola 20 showroomkeuken opstelling.


Ik heb helaas nog niet de hele Neff collectie op m`n eigen website staan. Vandaar dat ik hier de pdf met de Neff apparaten op de site heb geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten