Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 13 februari 2015

Snaidero Idea 40 keuken voor in de showroom

Gisteravond tot laat toe bezig geweest met de nieuwe Snaidero Idea 40 keuken. Ik heb deze keuken inmiddels besteld voor op de plaats waar nu de S14 keuken staat. De S14 keuken is immers verkocht zoals ik al eerder op het blog had geschreven.


Bij de nieuwe Idea 40 zijn er aparte bovenkasten verkrijgbaar die boven je achterwand gemonteerd worden. Deze kasten zijn maar 20cm hoog en slechts 15.5cm diep. De kastrompen van deze kasten zijn van aluminium gemaakt zodat ze bestand zijn tegen kookvocht. De deuren zijn wel op kleur leverbaar. Bij de kookplaat heb ik de deur in roestvrijstaal besteld. Het ziet er stoerder uit en is natuurlijk gelijk ook bestand tegen de stoom die bij het koken vrij komt.

Boven deze kasten is weer een luifel gemonteerd waar een afgeschuinde voorkant op zit. Dit afgeschuinde thema komt weer terug in de deuren van de keuken en natuurlijk de bladrand.


De tekening van de nieuwe keuken zit er grofweg al in (hier onder), maar ik wil het nog wel wat mooier maken/verbeteren. De klant heeft de showroomkeuken snel nodig. Vandaar dat ik op moest schieten.


Klik hier voor meer foto`s van de Idea 40.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten