Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 12 september 2012

Snaidero keuken Antwerpen

Daarnet ben ik in Edegem (bij Antwerpen) bij een klant langs geweest om de inbouwapparatuur van hun nieuwe Snaidero keuken uit te leggen. Ze hadden de keuken nu een poosje in gebruik en er waren nog best wat vragen over de apparaten. Alles uitgelegd, maar helaas lukte het niet met de stoomoven. Ze hadden de stoomoven wel gebruikt maar hij deed het niet meer, het scherm gaf een foutmelding die niet in het boekje stond. De Míele monteur moet er dus nog even heen. Ik denk dat de stoomoven sowieso ontkalkt moet worden (Míele blokkeert de stoomoven totdat het apparaat is ontkalkt).
Ik had graag nog even appels ingemaakt met de stoomoven of zo, maar helaas. Het apparaat deed het niet. De klant eet de appels die ik had meegenomen wel gewoon op. Ze hadden wel voor mij eten gemaakt, de eerste keer dat ik echt Jain-eten heb gegeten (is echt weer anders als gewoon Indisch). Jain eten gaat wat verder als vegetarisch, meer hierover op Wikipedia. Toen ik deze mensen voor `t eerst in de winkel in Arnemuiden had heb ik daarom zeekraal voor ze gemaakt, local food en ook heel lekker. Daarnet vroegen ze er om, dus volgende keer als ik in de buurt ben neem ik maar zeekraal voor ze mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten