Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 19 september 2012

Snaidero keukens bezorgd

Daarnet is Fausto weer langs geweest om Snaidero spullen te lossen. Onder andere de Snaidero keuken voor project 574 in Rotterdam zit er ook bij, de bedoeling is dat monteur Mart deze keuken gaat plaatsen volgende week (klant is nog met de vloer bezig nu dus ik kan pas vanaf zaterdag terecht). Jan en Joop hopen dinsdag in Amsterdam te beginnen, dat is een wat groter turn-key project dus is handiger met z`n 2-tjes. Ook heb ik nu het nabestelde Snaidero deurtje binnen voor m`n klant in Leiden, zat er al een poos op te wachten maar door de vakantiesluiting van Snaidero duurde dat helaas even. Ben benieuwd wat sneller is, het deurtje in Leiden of dat de klant het leest op het blog :)
Zo`n vrachtwagen met keukens is best groot, dus wel handig dat ik niet in de binnenstad van Amsterdam zit met de zaak want anders loopt alle verkeer vast. Zo`n Italiaanse chauffeur komt ook nog `s alleen, dus is hij best lang bezig voordat de vrachtwagen leeg is.
Met de showroomkeukens gaat het nu ook hard, vanmiddag kwamen er hele serieuze mensen langs voor de S11 keuken. Ik denk dat die ook snel weg is. Ik had er beter maar niets over kunnen zeggen in het Vivace interview want de laatste weken zijn er best veel showroomkeukens verkocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten