Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 3 september 2012

Italië gaat weer aan de slag

Gelukkig is nu ook de Italiaanse vakantie voorbij. In Italië is het de gewoonte om elk jaar de gehele maand augustus gesloten te zijn. Snaidero gaat nu gelukkig dus ook weer opstarten. Die Augustus sluiting is voor mij om eerlijk te zijn wel erg onhandig omdat het niet gelijk loopt met de Nederlandse bouwvak. Ik had zo een week of 7 geen contact met de fabriek, je hebt zo dan toch een hele lange tijd waarbij je niets bezorgd krijgt. Met name voor naleveringen e.d. is het voor mij eigenlijk een te lange periode zo. Ik zou er voor kunnen kiezen om mezelf dan maar niet aan de bouwvak te houden en tegelijk met Italië te sluiten, helaas gaat dat ook niet omdat de Nederlandse klant daar weer geen rekening mee houdt. Enfin. Hieronder een foto van binnenin het hoofdkantoor van Snaidero in Majano.
Je ziet op de foto de enorme constructie waar het gebouw aan ophangt. Dit is gedaan om "aardbeving-proof" te zijn, maar hier had ik al `s eerder over geblogd. Ook aan de buitenkant is het een heel mooi pand, hoort ook wel natuurlijk als je Italiaanse Design Keukens maakt.