Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 28 september 2012

Dikke aanrechtbladen

In de showroom hoor je het klanten nogal eens zeggen dat dunne bladen zo in de mode zijn. Je moet ze dan echt overtuigen dat dikker soms echt beter is. Het kan gewoon allebei. Ik laat ze vaak dan ook m`n S12 maatwerk keuken zien waar ik zowel dunne als dikke bladen door elkaar heb gebruikt zonder dat het stoort. Heb deze keer even wat foto`s opgezocht van mooie keukens met dikke bladen. OK, over smaak valt te twisten, maar zelf vind ik m`n S12 keuken natuurlijk heel leuk gevonden met de verschillende diktes.
Maar ook bij onderstaande foto is een stevig blad uitgekozen. Ik vind het zelf wel passen in het ontwerp. Een dun blad had hier (ok dat is maar een mening) niet echt op z`n plaats geweest.
Of het onderstaande grote keukeneiland in roestvrijstaal. Ook hier is een dik aanrecht echt wel gepast.
Of deze keuken met houten bladen, wow, wel lekker stoer hoor zo dik. Ziet er toch wel royaal uit.
Ik trek mezelf toch niet echt aan van wat in de mode is. Je moet gewoon kiezen wat je zelf mooi vindt toch. Ook ligt het aan het type kast wat je gebruikt. Zo`n heel dik blad bovenop een maxi-keuken (zie m`n bericht van gisteren) maakt dat de werkbladhoogte extreem kan worden. Dan moét je wel naar een dunner blad. Hieronder tenslotte nog een plaatje van de houten keuken met verschuifbaar werkblad (het schuift over de kookplaat en zo terug na gebruik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten