Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 8 september 2012

Showroomkeuken bezorgd in België

Vanmorgen vroeg is de showroomkeuken in Erpe Mere bezorgd. Klant mailde me: "Zonet is de keuken geleverd. Alles is vlot verlopen. Het zal nu nog wel even duren voordat de keuken kan geplaatst worden." Klant gaat de keuken zelf plaatsen, dus vandaar. Vóór m`n afspraak van straks komt moet ik me nog eens gaan verdiepen in het nieuwe tekenprogramma. Ik werkte altijd met het tekenprogramma Windesign (ook bij Intermat al), dus in totaal zo`n 15 jaar. Windesign is echter overgenomen door hun concurrent (Simar) en die wilt dat ik overstap op hun teken programma. Dat heeft echter weinig zin omdat ze Snaidero niet compleet voeren zodoende ben ik overgestapt op een Italiaans systeem. Ik denk dat dit m`n beste garantie is op een compleet Snaidero pakket. Het nadeel is dat ik wel teksten moet gaan vertalen en zo (klanten willen de offerte wel in het Nederlands kunnen lezen). Ook voor het tekenen zelf moet ik nog veel leren. Voor mezelf wil ik het liefst per 1 oktober echt overstappen, ik hoop dat het gaat lukken. Enfin, het duurt nog wel even denk ik voordat ik mooie tekeningen uit het nieuwe systeem ga krijgen.