Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 5 september 2012

Italiaanse design badkamers

Sinds een paar weken staat er de Pininfarina badkamer in de showroom. Af-en-toe komen er al mensen kijken, al heb ik er nog geen reklame voor gemaakt. Gisteren kwam er nog een klant (en inmiddels vriend) langs om naar deze Italiaanse design badkamer te kijken.
Ik twijfel nog een beetje over de reklame om eerlijk te zijn, qua keukens heb ik natuurlijk veel uitzoek in de showroom. Voor wat betreft de badkamers begin ik er nog maar net mee. Het is nog geen grote showroom en ik vraag me af of dit dan niet tegen valt voor klanten. Met reklame ben ik dus wel wat voorzichtig. Ook twijfel ik nog over de spiegel, op de beurs in Italië had ik de spiegel gezien met RGB licht therapie aan de onderkant. Ik kreeg er echter eentje zonder, misschien dat ik hem toch nog ga vervangen. Ik had al een klant die wel zin had in m`n spiegel met ingebouwde radio hier in de winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten