Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 1 december 2021

Hamsteren met Neff

Zoals jullie weten is de levering van inbouwapparatuur op dit moment wat minder stabiel. Vandaar dat ik klanten adviseer om te "hamsteren". Zo heb ik vanmorgen de Neff inbouwapparatuur van project 1023 bezorgd. De montage van deze keuken staat pas in het nieuwe jaar gepland, maar de apparaten heb ik met spoed uitgeleverd met de koerier. Het enigste wat ik manco had is de Neff FullSteam oven en de Neff inductiekookplaat.

Voor wat betreft de Neff FullSteam oven geldt dat ik deze al enkele maanden niet heb ontvangen. Ook staat er (door ontbrekende onderdelen) voorlopig geen productie gepland. Ook in m`n showroom zijn de FullSteam ovens nu "leeggeroofd".

Ter informatie. Voor mijn bedrijf alleen al heeft Neff nu 26 FullSteam ovens op backorder staan, waaronder dus klanten waar ik afgelopen September de Snaidero keuken gezet hebt (daar zijn mijn showroommodellen dus heen gegaan).

Helaas is dit probleem niet alleen beperkt tot het merk Neff. We hebben een klant bijvoorbeeld die elders Siemens apparatuur heeft aangeschaft. Maar ook daar dus manco apparatuur. Vervolgens een klant die (via ons) alles Gaggenau heeft en zelfs daar ontbreken verschillende apparaten.
























Tenslotte nog even over project 1023; dit is de klant die enkele jaren terug de 3 Snaidero keukens in Zuid Afrika bij me heeft gekocht. Ze hebben daarna ook nog een keer een Snaidero keuken bij me gekocht voor hun andere huis in Portugal. Leuk hé?!

Hier onder nog de video van het Zuid Afrika avontuur toen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten