Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 december 2021

Snaidero keuken in den Haag (project 925/Vroondaal)

Gisteren heeft monteur Jan Levien de Snaidero keuken geplaatst van project 925. Deze Snaidero keuken staat in den Haag (Vroondaal). Een paar honderd meter van deze klant staat trouwens de Snaidero keuken van project 887.

De klant van project 925 heeft gekozen voor een S10 keukenopstelling die iets is vergroot.

Het eiland van deze Snaidero keuken heeft fronten van roestvrijstaal. Hier zit de beschermfolie nu nog op. De hoge kasten zijn gespoten in wit hoogglans.














Rondom de hoge kasten had ik bedacht om een omtimmering te plaatsen. De klant heeft achteraf besloten dit niet te doen.

Ik hoop dat ik ze nog op andere gedachten kan brengen. Ik denk persoonlijk dat het er strakker uit ziet. Ook denk ik dat het wat schoner is (minder stof en zo in de keuken).














Bij de keuken in den Haag (project 925 bedoel ik) had ik gelukkig alle apparaten compleet. Van te voren had ik met klant al besproken om de apparaten enkele maanden vóór de geplande montage bij de klant af te leveren. Dit om er zeker van te zijn dat alles er op tijd zou zijn.

Achteraf heel blij mee want nu was alles er dus ook bij aanvang montage.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten