Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 16 december 2021

Snaidero Ola keuken in Duivendrecht (project 1024)

Een paar weken terug heeft Jan Levien de Snaidero Ola keuken gemonteerd van project 1024 in Duivendrecht.

De klant stuurde me daarnet nog wat foto`s door van deze keuken. De foto`s zijn wat onderbelicht helaas maar ik wilde ze toch wel even delen.















De klant heeft bij mij de ronde Falmec Loop afzuigkap gekocht op recirculatie. Deze afzuigkap past uiteraard heel goed bij zo`n ronde Snaidero keuken.

De Siemens apparaten voor in de hoge kast heeft de klant elders besteld. Deze zijn echter nog niet geleverd. Vandaar het "gat".















Omdat de klant de ruimte tussen de hoge kasten en het plafond wilde gebruiken zijn er opzetkasten mee besteld. Mooi detail is (vind ik dan) de deur van de ronde bovenkast die naadloos is geleverd.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten