Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 3 december 2021

20 jarig bestaan Snaidero keukenshowroom

Enkele maanden terug was het 20 jaar geleden dat m`n Snaidero keukenshowroom werd geopend.

Vóór die tijd verkocht ik ook Snaidero keukens, maar dan in loondienst voor een keukenbedrijf uit Mijdrecht (met die mensen heb ik nog steeds goed contact).

Zelfs de klanten van toen weten me nog steeds te vinden. Zo kreeg ik afgelopen week een mailtje van een klant (Amanda) die in de Mijdrecht periode een Snaidero Ola bij me gekocht heeft.

Ze stuurde me onderstaande tekening mee van de keuken zoals ik die toen gemaakt had. Grappig om te zien hoe het toen ging (ik bedoel zo`n eenvoudige keukentekening).


















Hoe dan ook, ik zou dolgraag een feestje vieren met jullie. Ik wil dat graag volgend jaar als het wat meer zomers weer is doen. Uiteraard houd ik jullie hier van op de hoogte.
























Peter (een andere klant) bracht me daarnet nog een heel leuk presentje in verband met het 20 jarige jubileum van de keukenshowroom. Langs deze weg heel erg bedankt Peter!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten