Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 11 december 2021

20 jaar Snaidero keukenshowroom

Gisteren zouden we eigenlijk het jubileumfeest in de showroom hebben (in verband met 20 jarig bestaan). Dit heb ik helaas moeten afzeggen in verband met de overheidsmaatregelen.















Toch hebben verschillende klanten en andere relaties de moeite genomen om een attentie te sturen of even langs te komen in mijn Snaidero keukenshowroom.

Langs deze weg mijn hartelijke dank voor de positieve aandacht! Dat waardeer ik echt!








































Ik had hier eigenlijk geen rekening mee gehouden, dus had geen gebak klaar staan in de showroom. Hiervoor mijn excuus!

Ik hoop volgend jaar een feest te organiseren. Ik denk dat als het wat warmer weer is er best wel weer zoiets mogelijk zal zijn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten