Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 15 december 2021

Snaidero keukens bezorgd

Gisteren zijn er drie Snaidero keukens op transport gegaan naar klanten. De Snaidero Ola keuken van project 1003 is naar Tilburg gebracht, de Snaidero S18 keuken van project 1001 is naar Schiedam vervoerd (het bedrijf van klant is daar) en tenslotte is de S10 keuken van project 986 naar Leiderdorp gegaan.














Eén keuken stond in de externe opslag (mijn hoofdmagazijn was vol). Deze chauffeur had de bus in het gras gezet maar kon niet meer weg nadat de keuken was geladen (was wel grappig eigenlijk). We hadden dus zelfs nog een trekker nodig om de keukens bij de klant te krijgen. Al met al ben ik heel blij dat deze drie keukens weg zijn.

Ik hoop dat de klanten ook zo blij zijn :).















Er werden natuurlijk ook Snaidero keukens gemonteerd. Zo heeft Jan Levien de S11 keuken van project 1019 afgerond vandaag.

Hier was hij afgelopen Maandag begonnen.

























Zoals jullie zien heb ik het S11 concept aangepast. Ik gebruik nu greeplijsten onder het werkblad. Op zich vond ik het eerst altijd zonde (liever blad strak op de kast), maar in dit geval bij een dun blad heb je dan een relatief lage werkhoogte.

Ik heb daarom de greeplijst toegevoegd zodat de werkhoogte ergonomisch is geworden (vind ik dan) op 93cm.















De klant heeft ook een aanpassing gedaan; ze hebben er een extra hoge kast aan toegevoegd. Ziet er ook niet verkeerd uit hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten