Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 14 december 2021

Neff inbouwapparatuur

Afgelopen weekend attendeerde mijn vrouw (Maria) mij op een negatieve review op Google voor mijn bedrijf. Ik heb `m hier onder ingesloten (de middelste).

Ik vind het heel naar dat iemand mij niet sympathiek vindt over de telefoon. Ik kan me de bewuste persoon niet herinneren, maar ik denk dat het een belletje was over inbouwapparatuur.

De populaire Neff ovens verkocht ik voorheen nogal `s online. Ik ben hier in verband met schaarste mee gestopt. Maar niet iedereen kan dat waarderen. Ik denk dat het daar mee te maken heeft.

Het is in elk geval absoluut niet mijn bedoeling om onsympathiek over te komen!















Dus mocht iemand zich geroepen voelen om een positieve review te plaatsen: heel erg bedankt alvast! :)

Dan nog even over de Neff inbouwapparatuur. Mijn voorraad Neff FullSteam ovens is nu echt helemaal op. Ook in mijn Snaidero keukenshowroom is alles leeg geroofd (ik heb er eenvoudige Neff ovens terug geplaatst zodat ik geen gaten heb).

Voor de komende tijd is er helaas geen productie gepland voor Neff FullSteam ovens. Ik voorzie ook geen verbetering in de situatie de komende tijd.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten