Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 september 2020

Leverproblemen met inbouwapparatuur

De laatste tijd hebben we helaas nogal eens manco leveringen met inbouwapparaten (gelukkig niet met keukens). Het gaat hier dan met name om de vaatwassers, koelkasten en wijnkoelers.

Helaas kan ik hier weinig aan veranderen. Sommige klanten reageren (begrijpelijk) dat de apparaten ruim op tijd besteld zijn. Dat klopt inderdaad, maar de apparaten leveranciers leveren just in time af.



Ze (de leveranciers) houden geen voorraden aan. Ook ik zelf kan dat niet doen. Als ik alle apparaten voor m`n klanten op voorraad moet zetten dan is mijn magazijn veel te klein. 

Door apparaten eerder af te laten komen als normaal hebben we de afgelopen maanden gelukkig heel veel problemen kunnen voorkomen. 

Het is nu eenmaal een gekke tijd nu waar we in leven. Dingen gaan nu helaas wat anders als voorheen. Klanten ervaren dat als naar. Mijn excuus hiervoor.
Ook privé gaan dingen helaas wat anders als anders (ik snap best dat een vakantie wat anders is als een vaatwasser die een week later komt hoor).

Eigenlijk zouden we dit najaar naar het huisje van mijn vrouw gaan op de Filipijnen. Voor mijn vrouw ook leuk om haar familie weer te zien. En het huisje natuurlijk. Mijn schoonvader is namelijk een nieuw huisje aan het bouwen daar. We hebben een stuk grond met eigen strand waar dit huis op komt te staan.

We gaan niet verhuizen naar de Filipijnen hoor, maar het huisje willen we gaan verhuren aan vrienden en familie. En uiteraard zelf gebruiken als we in de Filipijnen zijn. Leuk hé!


Helaas is er nog steeds een quarantaine in Manila van twee weken plus een extra quarantaine op het eiland waar de familie van Maria woont. Maar zo lang kan ik natuurlijk helemaal niet weg van de zaak hier. We hebben dus besloten om dit jaar een keertje over te slaan. Van de KLM hebben we vouchers gehad. Wat in `t vat zit verzuurt niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten