Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 21 december 2021

LED pretpakket

De afgelopen week heeft monteur Jan Levien de Snaidero keuken geplaatst van project 1003. Bij deze Snaidero keuken heb ik een LED pretpakket mee verkocht.

In dat pretpakket zit (op dit moment) 10 meter LED verlichting op rol, 2 LED inbouwspots, trafo`s, een sensorschakelaar en alu profielen (nodig om de verlichting in te klemmen). De verlichting is niet van dat koude wit maar warm wit (2700k).
























Ik heb dit pretpakket eigenlijk ooit bedacht voor de vouwdeurkast maar nu verkoop ik zo`n pakket eigenlijk aan bijna elke klant die een Snaidero keuken bij me aanschaft.

De LED verlichting wordt onder bovenkasten gemonteerd, in de klepkasten (bij de Ola en de S11 keuken), onder werkblad bij de S10 en S100 keuken en bij de plinten (houd dan wel rekening met flexscharnier voor vaatwasser!).

























Bij de klant in Tilburg heeft Jan Levien de monteur LED verlichting in de besteklade gemonteerd (zie bovenstaande foto).

Op zich ook wel chique. Hij heeft dan wel het pakket achteraf in het werk wat aangepast (een extra sensorschakelaar er bij). Maar dat zijn natuurlijk ook niet de kosten.

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten