Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 17 december 2021

Snaidero keukens uitgeleverd

Vanmorgen is de Snaidero keuken van project 1030 opgehaald en bezorgd bij de klant in Lemelerveld. Het is een S10 keuken die ietwat is aangepast.

Omdat de klant de vloer in de keuken nog niet gelegd heeft kunnen we alleen de hoge kasten wand zetten. Het eiland bezorgen en monteren we dan later (als de vloer gelegd is).

Jan Levien (de interieurbouwer/monteur) hoopt na het weekend in Lemelerveld aan de slag te gaan.















Naast de Snaidero keuken in Lemelerveld is ook de S100 keuken van project 1022 bezorgd in Nieuwerkerk aan den IJssel.

Vervolgens is ook de droomkeuken van project 1027 op transport gegaan naar Heerhugowaard. Deze 2 keukens (1022 en 1027) hopen we na de jaarwisseling te monteren.















Tenslotte nog wat over inbouwapparatuur (sorry is terugkerend thema). De klant van de keuken in Lemelerveld heb ik dankzij klant gelukkig compleet uit kunnen leveren. Ze vonden het goed als ik tegen minderprijs de Neff Pyrolyse oven lever in plaats van de Neff FullSteam oven. De Neff FullSteam oven is op dit moment absoluut niet leverbaar en ook is er geen productie gepland (in verband met gebrek aan onderdelen).

Bij de andere 2 keukens heb ik helaas helemaal geen apparaten mee kunnen leveren deze keer. Ze zijn absoluut leverbaar. Gelukkig hoef ik ze voorlopig niet te monteren dus geen grote paniek. Toch is het wel een reden tot zorg. Vandaar mijn dringende advies om (met name) apparaten te hamsteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten