Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 10 juni 2015

Video`s opnemen in de keukenshowroom

Vandaag een lekker drukke dag gehad in de showroom. Klaas de cameraman is langs geweest. Samen hebben we best wat video`s op kunnen nemen. We hebben het nu best vaak gedaan en het lukt steeds beter.


De nieuwe Snaidero Idea 40 (foto hier boven) en de Snaidero Ola 20 in Bianco Luce staan nu goed op video in het Nederlands. Binnenkort hoop ik nog een aantal video`s in het Engels op te nemen.


Ik had nog Gambia tong liggen. Voor onze lunch hebben we dus tong gegeten uit de Neff FullSteam oven. De vis was zo makkelijk te bereiden dat Klaas en z`n vrouw nu voor zichzelf ook een Neff FullSteam oven bij me hebben gekocht. Leuk he!


Ik hoop deze week de eerste video`s wel klaar te hebben. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. De video hier onder hebben we op een eerder moment opgenomen (Rollade uit de Neff FullSteam oven).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten