Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 9 juni 2015

Full Steam oven van Neff

Vandaag kreeg ik mensen uit Engeland in de showroom. Thuis hadden ze ook een Neff oven, maar die was nog niet zo geavanceerd als de huidige FullSteam oven van Neff.

Zoals ik vorige week al had geschreven, de FullSteam oven is een geweldige oven maar heeft de komende maanden nog wel wat vertraging in de levertijd.

Hoe dan ook. Met de Engelse mensen heb ik dus het apparaat uitgeprobeerd om te zien wat je allemaal met de FullSteam oven kunt doen. Wel leuk hoor klanten uit Engeland. Dankzij de goedkope Euro is het voor Engelsen bijna boodschappen doen met monopoly geld hier.


Niklas heeft ook de rode klepkastdeurtjes van de Idea 40 showroomkeuken even voor me omgeruild met de witte. Morgen hoop ik de nieuwe Idea showroomkeuken immers op video te zetten. Het leek me wel leuk om de keuken zowel ton-sur-ton als met een kleurtje op video te zetten.


Vandaag dus nog geen video van de Snaidero Idea 40 keuken. Dus daarom een eerder gepubliceerde video, maar dan van de Neff inductiekookplaat die in deze S14 showroomkeuken is ingebouwd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten