Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 juni 2015

Snaidero keuken in Zeeland

Een paar weken terug heb ik de keuken verkocht van project 679 hier in Zeeland (Middelburg). De keukenkasten van deze mensen zijn nog niet binnen, maar het huis van klant is inmiddels al verkocht. Om klant toch een kookgelegenheid te bieden hebben Jan en Joop gisteren alvast het roestvrijstalen eiland gemonteerd. Ik verwacht de keukenkasten overigens zeer binnenkort binnen te krijgen.


De keuken van project 679 is afgeleid van de nieuwe S13 showroomkeuken. De klant heeft echter ervoor gekozen om de gehele keuken in wit hoogglans uit te voeren. Het werkblad is juist in roestvrijstaal geleverd en niet in corian.


De pantry kast die ik nu in de S13 showroomkeuken heb ingebouwd heeft de klant van project 679 eveneens uitgezocht. Over deze pantrykast heb ik een poos terug onderstaande video gemaakt (toen nog in de vorige S13 showroomkeuken).



Vandaag hopen Jan en Joop de Snaidero keuken te monteren van project 677 in de Lier.

Tenslotte. Klik hier om naar de fotopagina van de S13 showroomkeuken te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten