Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 18 juni 2015

Showroomkeuken S13 / Nieuwe haring 2015

Een paar weken terug is de nieuwe S13 showroomkeuken geplaatst. Een hoge kastenwand in wit hoogglans gecombineerd met een rvs eiland. Nu heb ik meer van die keukens in de showroom staan, maar bij de nieuwe S13 keuken is het eiland echt weer heel anders. Ik vind persoonlijk het Corian tafelgedeelte super chique.


Voor deze S13 keukenopstelling heb ik een aantal mooie foto`s op een aparte pagina gezet. Klik hier om naar deze fotopagina te gaan.


Dan nog even wat anders. Sinds vandaag is overigens het haringseizoen van 2015 weer gestart. Voor wie het leuk vindt, ik heb voor zaterdag as. nieuwe haring besteld voor de klanten in de showroom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten