Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 5 juni 2015

De Neff B48FT68N0 FullSteam oven

Vanmorgen is de vertegenwoordiger van Neff hier langs geweest. Hij kwam onder andere praten over de nieuwe B48FT68N0 FullSteam oven van Neff. Ik heb dit apparaat nogal veel verkocht de laatste tijd. Deze oven komt uit de nieuwe lijn van Neff en is op dit moment ingebouwd in de Snaidero Ola 20 showroomkeuken.


Ik had een aantal van deze ovens op backorder staan (in normaal Nederlands: deze apparaten hadden al binnen moeten zijn maar zijn er dus nog niet). Het probleem is op dit moment dat er gewoon veel meer FullSteam ovens worden verkocht dan dat er bij de fabriek gemaakt worden.



De Neff vertegenwoordiger heeft me toegezegd dat deze leverproblemen medio eind 2015 voorbij zijn. Er worden dus wél FullSteam ovens gemaakt, maar helaas nog niet voldoende.

Voor mensen waar er een oven tekort is wordt per geval voor een (tijdelijke) oplossing gezocht. Mijn excuses voor de overlast, maar dit is echt een geval van overmacht.

Tenslotte nog een tip. Er is op dit moment een Neff accessoires actie. Volgens mij vergeten veel klanten om hun gratis accessoire te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten