Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 25 juni 2015

Neff FullSteam oven B48FT68N0

Inmiddels heb ik al een poosje de Neff FullSteam oven in gebruik. Inmiddels heb ik al verschillende video`s gemaakt over dit apparaat. Ik heb er daarom deze keer een aantal onder elkaar gezet voor de mensen die meer over FullSteam te weten willen komen.



In het kort gezegd. De FullSteam oven is een "alleskunner". Je hebt dus een volledige luxe oven, maar ook een échte stoomoven in 1 apparaat.



Bijna elke klant in de showroom kiest nu voor deze FullSteam oven en niet meer voor de VarioSteam oven zoals ik die voorheen altijd verkocht.



Over het verschil tussen FullSteam en VarioSteam ovens heb ik vaker wat op het blog gezet. Ook hier heb ik natuurlijk een video over gemaakt.

In het kort; mensen die groente en vis eten adviseer ik om te kiezen voor FullSteam.



Mensen die graag een kip grillen adviseer ik juist de VarioSteam oven met pyrolyse.



Populair gezegd heb ik nu dus een "visoven" en een "kippenoven"...



Op m`n pagina kooklessen staan trouwens meer recepten met links naar verschillende (nieuwere) video`s.



Of volg het blog voor meer nieuws over mijn Italiaanse keukens en Neff inbouwapparatuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten