Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 24 juni 2015

Snaidero Ola 20 keuken op Arnemuiden

Gisteravond heb ik hier op Arnemuiden een nieuwe keuken ingemeten. Een Snaidero Ola 20 keuken in Grigio Cemento. De bedoeling is dat Jan en Joop deze keuken medio september/oktober gaan monteren.


Het wordt een Ola 20 in de S15 opstelling, maar dan in Grigio Cemento. Foto`s van de keuken heb ik natuurlijk nog niet. Vandaar deze keer foto`s van een andere Snaidero Ola 20 keuken (niet door mij geleverd).


De Ola 20 keuken in Grigio Cemento heb ik wel op video staan, hier het linkje voor wie het leuk vindt.

Daarnaast heb ik wel vaker Ola 20 keukens in die kleur geplaatst, zoals deze Snaidero Ola 20 keuken in Lichtenvoorde.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten