Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 22 juni 2015

S100 keuken gemonteerd in De Lier

Vorige week vrijdag hebben Jan en Joop de nieuwe S100 keuken gemonteerd van project 677 in de Lier.

De woning van klant wordt op dit moment verbouwd, vandaar dat de keuken nu nog even in de folie ingepakt blijft.


Bij deze Snaidero keuken in de Lier hebben we een bestaande rvs oven van klant ingebouwd, deze had klant vrij recent nog aangeschaft.

Alle inbouwapparaten bij deze keuken zijn hiermee dus in rvs uitgevoerd. In de nieuwe situatie van de S100 keuken is dit nu niet meer het geval (zie onderstaande foto).


Ik probeer binnenkort wel een nieuwe video en foto op de pagina van de S100 keuken te zettten.

Hier onder nog even de vorige S100 video. Op dit moment is deze video al meer als 32.000 keer bekeken, daarom alleen al is het misschien wel goed om een nieuwe S100 video te maken.



Bij de bovenstaande video heb ik overigens nog het "oude" achtergrond muziekje in gebruik. Bij de laatste video`s heb ik een ander muziekje gebruikt. Ik vond het wel leuk om `s iets anders te proberen.

Zaterdag reageerde een klant dat het nieuwe muziekje iets te "zenuwachtig" was. Ik wil voor de nieuwe S100 video dus weer een ander muziekje proberen. Bij de nieuwe video van de S12 keuken heb ik dus het andere muziekje gebruikt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten