Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 maart 2015

Keukens voor Zuid Afrika op transport

Vandaag ben ik de container gaan laden voor de Snaidero keukens voor Zuid Afrika binnenkort. Een hele grote 40 voet container stond klaar. Eigenlijk dacht ik dat het wel een beetje teveel van het goede was zo`n grote container. Maar beter te groot als te klein toch?


Het was best wel wat werk om alles in de container te krijgen. Gelukkig hoefde ik het niet alleen te doen (met name de grote werkbladen kun je echt niet alleen versjouwen).


De keukens zijn nu goed ingepakt in de container gezet. De container gaat nu naar de douane en vervolgens op de boot. Begin april wordt de aflevering in Kaapstad verwacht. Enkele weken later hopen monteur Jan en ik er heen te gaan om de keukens samen te gaan monteren daar.


De foto`s van het Zuid Afrika "avontuur" komen straks hier te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten