Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 17 november 2021

Neff B48FT78G0 FullSteam oven

De oven die ik het meest verkoop (en ook thuis heb) is de Neff FullSteam oven (B48FT78G0).

Helaas wordt deze oven nu al geruime tijd niet uitgeleverd door Neff in verband met leverproblemen. Om de bestelde keukens toch compleet uit te leveren heb ik mijn showroom moeten "roven". Ditzelfde geldt trouwens voor de Neff koffiemachine, de kookplaatafzuigkap en de combimagnetron. BSH (Bosch/Siemens/Constructa/Neff/Gaggenau) heeft in Nederland nu al zo`n 85.000 backorders en de verwachting is dat dit de komende tijd hard gaat oplopen.

In de showroom ben ik dus noodgedwongen overgestapt op een wat eenvoudiger model oven die op dit moment iets beter leverbaar is; de Neff B57CR22G0 pyrolyse oven.































Ik heb daarom de Snaidero showroomkeukens op mijn site qua tekst en prijs aangepast naar de goedkopere oven. De gemaakte video`s heb ik natuurlijk laten staan, het lijkt me nou niet direct nodig om alle keukens opnieuw op video te zetten omdat sommige apparaten nu niet leverbaar zijn.

Volgens de planning van Neff zou ik begin volgend jaar een aantal Neff FullSteam ovens ontvangen. Maar dat is natuurlijk nog steeds maar afwachten. De leverweek is al enkele keren achteruit geschoven door Neff. En om eerlijk te zijn. Klanten die een complete Snaidero keuken bij me gekocht hebben gaan voor op mensen die alleen een apparaat hebben besteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten