Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 29 augustus 2013

Verschillende keukens klaar

Gisteravond en ook de avond daarvoor ben ik bij klanten langs geweest om de keuken op te leveren en tegelijk te koken met de hoge druk stoomoven. Eerst dus de keuken van keuken project 602 in Amsterdam en vervolgens keuken project 594 in Ovezande (Zeeland). Van de keuken in Ovezande heb ik de foto`s (onder andere dus onderstaande foto) op de projectpagina van klant gezet. De foto`s van de keuken in Amsterdam staan er nog niet allemaal op (komen binnenkort on-line hoor).
Voor beide klanten heb ik bij de kookles (onder andere) biologisch rundvlees gebruikt van de boer. Omdat ik zelf graag wil weten of m`n klanten biologisch vlees ook lekkerder vinden als supermarkt vlees heb ik in Amsterdam ook 1 bakje "supermarktvlees" gebruikt. Zodoende kon ik m`n klanten laten testen wat ze er van vonden. Nu ze het 1-op-1 naast elkaar konden testen vonden ze het biologische vlees "vleziger/vetter" en minder "dradig/mager" als het supermarkt vlees. Ze vroegen zich af of de boer ook in Amsterdam zou bezorgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten