Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 9 augustus 2013

Snaidero keukens bezorgd

Vanmorgen vroeg zijn de spullen hier opgehaald voor Snaidero keuken project 608 in Winssen. De aannemer van klant is daar nog volop bezig, dus voorlopig staat deze keuken nog bij m`n klant in de opslag. Binnenkort hoopt Steef deze keuken te monteren (nog vóór dat hij naar Suriname gaat om de keuken van Carla te monteren).
De Snaidero keukens van project 600 in Vlissingen en project 613 in Middelburg worden eveneens vandaag bezorgd. Wel fijn dat er wat keukens weg gaan hier zodat ik weer wat plaats krijg in het magazijn. Snaidero heeft weer heel veel nieuwe keukens bezorgd vandaag (ook de nieuwe Ola 20 keuken in Grigio Cemento en de zwevende showroomkeuken S20), ik kon dus wel wat ruimte gebruiken in het magazijn hier. Als "afsluiter" had ik nog een leuke foto die ik op het web gevonden had. Bij deze roestvrijstalen keuken is niet alleen het eiland in rvs, maar ook de hoge kasten. Ik vind het persoonlijk wel heel geslaagd van de ontwerper (Pietro Arosio).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten