Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 22 augustus 2013

Fiat op de muur

Gistermiddag is de wandbekleding voor de nieuwe S20 showroomkeuken er op gezet. De (tijdelijke) mat witte deuren op de S20 keuken komen nu wat "bleekjes" over, maar daar ga ik natuurlijk gauw wat aan doen. De witte deuren gaan er af en er komen roestvrijstalen deuren terug. Dat ziet er toch wat "voller" uit. Op de pagina van de S20 showroomkeuken had ik al een rendering geplaatst hoe het er uit moet gaan zien.
Binnenkort heb ik de mosselavond in de showroom, vandaar dat ik graag alles vóór die tijd naar m`n zin wil hebben hier. Er komen dan natuurlijk veel mensen over de vloer en het is dan wel zo fijn als alles er tip-top uit ziet dan. Voor de mensen die er ook bij willen zijn op de Mosselavond, ik zou het heel fijn vinden als u van te voren "reserveert". Ik wil nl. graag van te voren genoeg mosselen bestellen. Léon (de kok van Neff) komt ook met de VarioSteam oven werken, ik verwacht best veel klanten die hier bij willen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten